miercuri, 9 ianuarie 2013

WE WANT YOU! - Lac pentru unghii marca OPI, nuanta D01 - Lincoln Park at Midnight


Presupun ca stiti acel afis, We Want You! Ei bine, m-am gandit sa  inaugurez si eu o astfel de rubrica, in care sa va povestesc despre micile mele placeri vinovate - si anume ce mi-as dori sa imi cumpar candva.

Azi am fost la rasfat, la manichiura &pedichiura. Daca sunteti cititori de sex masculin, probabil ca asta va lasa rece, insa doamnele si domnisoarele STIU la ce ma refer. Ma duc la Dana de mai bine de 3 ani, si nu m-as mai lasa pe alte maini. Lucreaza frumos, usor si pur si simplu imi place de ea!

Eu in vreme de toamna tarzie si pana in primavara nu mai pun pe unghii lac, imi place sa le las sa stea cat mai naturale. Vara sunt fan al stilului French, dar din cand in cand capat cate o obsesie pentru o anumita nuanta. Azi am vazut in salon culoarea de mai sus si... m-am indragostit. Nu am mai gasit-o prin magazine, doar online, si inca ma gandesc daca sa dau pe ea 43 de lei (fara transport).

Poza nu imi apartine, dar nuanta este aceasta. Am pielea destul de alba si , pe unghiile aranjate chiar si scurt, imi sta foarte bine. Ador lacurile de nuante inchise pe unghiile cu forma patrata, si acompaniate de o piele alba :)

Unde ma duc pentru aceste tratamente? La Revolution Style, pe Roma 40. Manichiura este 40 de lei iar pedichiura este 60 de lei, daca va intereseaza.

Care este salonul vostru preferat?

sursa imaginii aici


3 comentarii:

  1. Este foarte, foarte frumoasa ! Poate te aude iepurasul, cine stie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma tot oresc din lucru sa ma uit la ea, sunt , evident, incantata! Mi-am luat o nuanta asemanatoare de la Bourjois - o sa scriu despre ea in cateva minute :)

      Ștergere
  2. Te inteleg cu ojele inchise, pe mine ma prind fie acestea, fie manichiurile deschise si pale, gen french si doar unele tipuri de nudes, caci altfel pielea mea palida arata ciudat.
    De la OPI am Tease-y Does It, tot inchisa si cu un sclipici/sidef superb, mai evident decat la oja ta. In rest, am mai multe oje inchise, de la grena la mov pana la aproape negru si ca sa ma mai joc cu ele, le pun tot felul de lacuri sidefate peste. :)

    RăspundețiȘtergere

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.