vineri, 31 august 2012

Disclaimer

Fara diacritice.

Stimate cititoare sau stimati cititori care nu aveti timp sa cititi articolele in care imi explic pozitia, iata un disclaimer pe care va invit sa il cititi inainte de a ma judeca, arunca cu pietre, barfi, injura sau denigra, pentru ca la noi e sport national deja:

1. asa cum am mai spus, sunt om de IT, nu chimist.
2. punctul 1 inseamna ca NU am studii de chimie mai adanci decat cele din liceu, cand am vrut sa ma fac doctor si am renuntat nu pentru ca eram prea proasta, ci pentru ca eram prea emotiva si empatica la suferinta altora. Am decis ca nu e bine pentru sufletul meu sa vad zilnic oameni in suferinta si ca probabil nu m-as simti bine sa vad oameni in suferinta care apeleaza la mine si pe care sa nu ii pot ajuta , in unele cazuri
3. agreez discutiile in limita bunului simt. daca vrei sa imi spui ca am gresit si o faci pe un ton care suna a bataie de joc, superioritate, indignare, in fine, orice nu este vazut in NLP ca fiind o conversatie adult-adult, nici nu ma obosesc sa public comentariul sau sa raspund la el. Mi-am petrecut prea mult timp purtand razboaie surde cu persoane prea preocupare de propria imagine si care nu stiu decat sa zbiere pentru a isi face inteleasa opinia. Datul mare si infatuarea nu fac bine dialogului
4. tot ce scriu aici este rezultatul a ceea ce am citit si am trecut prin filtrul propriei gandiri. ca atare NU este perfect, este perfectibil. Am foarte mult de invatat, si probabil ca sunt o mica incepatoare in acest domeniu. Daca vrei sa imi scrii pentru a imi da peste nas, te obosesti degeaba. Sa nu spui ca nu te-am avertizat!
5. daca ai o opinie diferita de a mea si poti sa imi explici de ce intr-un mod ce denota ca esti un adult, este perfect. Vino si cu sursele de rigoare, pentru ca sa invat si eu si cei cativa alti cititori care vor trece pe aici. Poate o sa am intrebari, poate nu. Dar daca vii cu argumente solide si documentate (altele decat articole din ziare de duzina, cosmeticsdatabase sau EWG), minunat.
6. da, am facut in intimitatea spatiului meu diverse cosmetice, si imi voi imparti experienta cu voi. Daca postez o reteta, fiti buni/bune si nu o republicati fara a indica si sursa.
7. in valtoarea momentului se poate intampla sa uit sa public despre sursele articolului. Nu ma supar daca imi reamintiti. Totul e sa nu fie cumva un link pe care l-am uitat, asa ca cu cat imi reamintiti mai repede, cu atat mai bine
8. in ceea ce priveste cosmeticele handmade pe care vi le prezint, desi voi spune despre ingredientul X si Y ca este cunoscut ca face si drege, va rog nu extindeti aceste afirmatii asupra intregului produs. Nu le-am testat independent, nu am masurat acele calitati. Daca va veti decide sa le incercati, ramane la latitudinea voastra sa vedeti daca se vede efectul sperat
9. nu detin adevarul absolut, luati ce va spun "with a grain of salt" si, atata timp cat va permiteti, cititi mai departe si voi. Din mai multe surse, altele decat formula AS, farmacia verde si EWG. Este mult de munca, imi dau seama, dar merita. Apoi formati-va propria opinie si continuati sa mai cautati. Daca aveti chef si chemare, cititi un studiu-doua. cred ca merita efortul
10. puneti-va intrebari, fiti moderati sau moderate in credintele personale legate de acest domeniu, si nu va lasati conduse de frici.
11. Foarte important: pe blogul meu nu exista democratie. Imi asum dreptul de a selecta persoanele cu care dialoghez, pe criteriile de mai sus. Daca nu va convine, ganditi-va ca acest blog este casa mea, si este dreptul meu de a primi in casa mea persoane de un anumit tip, cu bun simt si nepuse pe cearta sau defaimare.


Lista aceasta cu siguranta se va mai mari in timp.O sa imi fac un obicei din a pune acest articol ca si referinta la mai toate articolele care ating domeniul cosmetic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie ca şi cum ţi-ai scrie ţie, cu respect şi toleranţă. Îmi rezerv dreptul de a publica sau nu comentariul tău.